Midsommar!

Midsommar!!!

Svensk midsommar, varje år så hoppas alla på fint väder så man kan vara ute och bada, festa och allt vad man gör med sina nära och kära. Vädret kan ju diskuteras i år, men annars var allt kanon skoj..

Allt började med att jag besiktigade min bil, gick igenom klockrent(säger vi).. Den gick igen iaf, så jag drog vidare ner till Sara nere i gävle. När jag kom dit var Sara på stan för att träffa en kompis, så vart en kycklingfile på stan, gott som fan. sen drog vi hem, umgicks lite med Rose och Urban. Så underbara personer ! =) sedan vart det sängdags och filmtittande. 

Fredag - Midsommarafton
Vaknar, går upp och äter lite frukost. sen drar vi och handlar lite mat till kvällen då vi ska grilla. Sen gjorde vi oss iordning, alltså det gick inte så jättefort med tanke på att det är Sara vi snackar om "kan jag ha på mig detta" kan jag se ut såhär osv, ni vet hur fruntimmer kan vara!! :P haha... Efter det vart det MAT, och då menar jag MAT, i massor.. Förrätt, köttbullar, prinskorv, ägg, potatis, fisk, bröd. Varmrätt, grillad fläskfile tror jag det var med bakpotatis och Roses PEPPARSÅS!! Himmelsk jävla gott!! SEN säger dem att de har tårta också, men det fick verkligen inte plats, så istället för tårta drog vi till simon och niklas. Där det skulle vara lite party vart det tänkt, kommer dit kollar lite på fotbollen dricker lite bira och chillar.. Sen var det mat där också, flintastek vart det nu och en liten bit fick man i sig iaf. Sen var vi fullgång, ölspel och folk började ramla in. Vart en lång kväll, tror jag och sara var hemma vid 5 tiden.... Men en sjukt skoj kväll fast det fanns fjortisar där!! herre säger jag bara.. Nej, niklas, simon, sara , Dino o vad alla hette, tack för en kanon kväll hade asskoj!! Jag låter mitt smeknamn tala för sig, Kungen kallades man ! :P hahahah.. 

Lördagen, var lite sleten när man vaknade men upp lite frukost och tårta vart det då! :p haha.. sen drog vi vidare till niklas o simon igen, tanken var att vi skulle spela minigolf och käka.. men med tanke på att det regnade sket vi i minigolfen, fick bli bara mat ist. Kom till stan och efter många om och men så åt vi tillslut på en kina restaurang. Sara som var lite kinkig på maten åt knappt, men jag och simon tyckte då att det var svingott! ;) mat är aldrig fel liksom.. haha.. Sedan blev det lite öl och fotboll på o´learys . Sedan var Sara knäckt sedan dan innan så vi drog hem, kolla två filmer.. eller sara såg nog hälften på varje, medans jag såg båda två.. 

Söndag var mest chill dag. frukost, film, middag och sedan rörde jag mig hemåt igen. Kom hem till en glad mamma som hade städat mitt rum! WOHO!! kommer inte ihåg senast ngn städade mitt rum senast.. Så ikväll har jag umgåtts med mor och pratat en hel del med Älsk. Saknar henne massor, men nästan bara en vecka kvar tills hon kommer! ska bli 14 underbara dagar ! :D:D:D =) Älskar dig gumman!! <3<3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Sara =)

Taaack för en underbar midsommar, haha och egentligen var det inte maten utan dagen före som hade satt sina spår men det kan vi ju hålla hemlig ;) Du är bra vännen vi måste ses snart igen !

2009-07-04 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0