Första inlägget....

Mitt första inlägg någonsin i en blogg, får se hur detta går. Någon gång måste vara den första.

Att skriva blogg har aldrig intresserat mig då jag aldrig varit den som gillat att skriva, lat som jag är. Sedan har jag sett att många har blogg för att bara dela med sig av sitt liv och vissa för att skriva av sig aggro osv.. Får se hur det funkar för min del. Denna blogg lär nog mest handla om vad som händer för mig på dagarna eller om något speciellt har hänt.

kan börja med att jag lirar i allsvenskan nästa år iaf ;) så jävla gott, Team Clan. vi krossade solängen nere i falkenberg. sedan blev det firande och det var riktigt goo stämning i laget. Som våran vise man " Pecke" sade; Jag är stolt över er grabbar och spermier! =)

sedan så kan jag nämna som de flesta som känner mig vet, och det finns inget mer tragisk än att plugga!!!!! Finns nog inget som är så tråkigt, speciellt om man inte är motiverd till det. Men jag har tagit mig i kragen och gjort en del iaf, skrivit snart 3 sidor loggbok till projektarbetet och loggbok till svenskan, dels läst kanske 20 sidor i min bok också.. MYCKET MYCKET, skillat av mig.

jaja, detta får duga mycket väl till som mitt första inlägg ..


Kommentarer
Postat av: Älsk

Mycket skillat av dig jao (: <3

2009-04-28 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0