Så många frågor, men inga svar!

Nu är min tanke att jag ska försöka att uppdatera denna sida lite oftare än jag gjort innan, och nu på dagarna o nätterna gör jag ju inte så mycket så de borde jag kunna hinna med = )

I början av April så tatuerade jag mig för dem som inte vet, en på benet och en på ryggen. Den på ryggen var till minne av min pappa. Jag skrev på latin "Den gudarna älskar dör ung" under de skrev jag hans namn, CONNY samt hans födelse och dödsdatum som var 1969 den 6e juni - 1991 den sista augusti. Alltså, jag lärde aldrig känna honom det är inte mycket jag vet om honom. Jag vet att han hette Conny Sagvold och var min pappa. Sen att han inte var den skötsammaste, men ändå sjukt snäll och tog hand om både min mamma sin lillasyster Zandra osv. Men som sagt han hade sina dumheter har jag fått veta i efterhand. Sen var det inte mycket mer jag visste om min far, självklart vet jag mer de fattar ni la men.. Jag vet inte jättemycket, just för att jag aldrig fick lära känna honom. 1 år och 2 månader var jag.

Men tänk, tänk om han hade levt. Hur hade mitt, mammas och hans liv varit då? Förmodligen hade ju varken syskon, bowlingen eller min underbara flickvän funnits i mitt liv. Hur hade vår kontakt varit, hade vi hållit kontakt, hade han och mamma bott ihop, eller hade jag valt en av dem, bott hos båda. Hade vi inte hörts av alls, hade jag varit en skötsam pijke eller ett drägg som hänger på navet. hade vi bott i s-vall, kiruna eller stockholm. Hade mamma varit frisk? hade dem två haft bra jobb, hade vi varit rika eller fattiga. som sagt, hade jag spelat bowling. Alltså jag skulle kunna skriva tusentals frågor om hur mitt liv hade varit med pappa i livet, så många frågor men inga svar. Men sen vet jag inte heller, ska jag vara glad att han försvann. För jag har det förbannad bra nu, VÄRLDENS bästa mamma, två underbara syskon, en bedorande flickvän, spelar bowling som jag förmodligen kommer göra tills jag dör, jag har skött min skola, fixar jobb och körkort. Ett enligt mig normalt och jätte bra liv. men hur hade det varit, HUR om du levt? MEn sen är jag förbannat jävla förbannad på dig PAPPA, du lämnade mamma som var 20 år ensam med mig. Du lämnade hela din familj till varandra och sist lämnade du mig!!!!!!

Jag får nog aldrig veta varför du dog, jag vet att du körde av vägen och dog omedelbart. men varför, svängde du för ett djur, somnade du eller vafan hände???? Varför lämnar du mig med så jävla många frågor?? Jag kan inte begära att du ska leva, men du kunde la lämnat några svar!....R.I.P CONNY SAGVOLD


Du kommer alltid finnas på min rygg, och du kommer alltid att följa mig i hjärtat för vilket som så äÄR du min pappa och det glömmer jag aldrig!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0